Alearga in siguranta!

Running_Safe

Antrenamentele in aer liber au numeroase beneficii in fata antrenamentelor realizate in sala, insa necesita si un plus de precautie. Pentru a te bucura din plin de toate plusurile pe care le aduce o alergare in aer liber, poti lua in considerare urmatoarele sugestii:

Fii precaut!

  • Anunta care va fi ruta pe care doresti sa alergi, precum si timpul pe care il estimezi necesar parcurgerii distantei;
  • Alearga impotriva traficului astfel incat sa vezi masinile care vin;
  • Poarta echipament vizibil (o haina reflectorizanta te poate ajuta in acest sens);
  • Nu alerga seara singur;
  • In cazul in care iti face placere sa alergi ascultand muzica, asigura-te ca volumul acesteia nu te distrage de la zgomotele din jur;
  • Atunci cand doresti sa faci o miscare care ii poate afecta si pe ceilalti alergatori/ciclisti, poti folosi modalitatea de semnalizare pe care o folosesc si biciclistii atunci cand doresc sa schimbe directia de mers;
  • Ia cu tine telefonul mobil.

Este util sa stii:

  • Grupa de sange si alte informatii medicale specifice (suferinte cardiace, renale sau altele);
  • Datele de identificare (CNP, serie si numar de buletin);
  • Numarul de apelat in situatii de urgenta (112);
  • Numarul de telefon al unei persoane apropiate care poate fi contactate in caz de forta majora.

O aplicatie utila este aceasta, prin care cei de acasa iti pot urmari traseul in timp real.

Sursa: safewise

Foto: panthervision

Da mai departe!
Share on FacebookEmail this to someoneTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Ce parere ai?

comentarii