Cum invingem febra musculara

febra musculara

Oricine a facut vreodata sport, indiferent daca e vorba de alergare, ciclism, inot sau orice altceva, cel mai probabil ca a simtit pe pielea lui ce inseamna febra musculara.

Din punct de vedere fizic, atunci cand facem antrenamente mai intense (cu greutati, cu intervale sau crestem semnificativ distanta pe care o parcurgem in alergare) se produce acid lactic in muschi, acid care irita muschiul si resimtim astfel senzatia de febra musculara. Totusi, aceasta poate sa apara si atunci cand antrenamentele sunt facute organizat.

Febra musculara ne poate cauza discomfort intre 2 si 5 zile dupa desfasurarea activitatii fizice. Mai jos gasiti cateva trucuri pentru ameliorarea ei:

  • Dusuri cu apa fierbinte;
  • Masaj local cu o crema pentru sportivi (care va incalzi zona);
  • Hidratare corecta;
  • Somn (intre 6 si 7 ore noaptea, iar cel putin o ora sa fie inainte de ora 12 noaptea);
  • O gustare care sa includa proteine la un interval de 30 de minute dupa terminarea antrenamentului;
  • Miscare – activitatea fizica va reduce senzatia de discomfort generate de febra muscurala.

Aceasta este si un indicator al cresterii in densitate a muschiului atunci cand antrenamentul este corect executat.

Noi va dorim spor la febra musculara!

Sursa: Men’s fitness

Foto: Captura youtube

Da mai departe!
Share on FacebookEmail this to someoneTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Ce parere ai?

comentarii