Ne antrenam cand suntem obositi?

alergam cand suntem obositi

Sfarsitul de an se aproprie cu pasi repezi, iar termenele pentru indeplinirea obictivelor ajung la scadenta. Pentru cei mai multi dintre noi, sfarsitul de an inseamna o perioada aglomerata, in care trebuie sa ne prioritizam cu atentie activitatile.

Trezitul devreme, mancatul pe fuga si agitatia din timpul zilei ne afecteaza nivelul de energie astfel incat pe lista catre Mos Craciun sunt trecute momentan doar odihna si activitatile recreative din vacanta mult dorita.

Mai mergem la alergat in acest context? Daca optam pentru miscare in aer liber, aceasta ne revitalizeaza. In perioadele aglomerate sunt recomandate antrenamentele scurte care nu au drept obiectiv doborarea unui record personal, ci mai degraba redescoperirea pasiunii de a alerga. Un beneficiu al practicarii sportului in perioadele agitate este cresterea calitatii somnului dat fiind ca petrecem mai mult timp in aer liber. Sportul ne ajuta si sa ne eliberam de gandurile negative prin simplul fapt ca acordam o atentie deosebita respiratiei si obstacolelor de pe traseu.

Practicarea sportului elibereaza endorfine (hormonul fericirii) si elimina astfel riscul ca oboseala sa fie insotita si de o usoara depresie.

Cei mai multi dintre sportivi isi planifica un numar de kilometri pe care isi doresc sa ii parcurga in alergare.

Care este planul vostru pentru 2016?

Foto: Unsplash

Da mai departe!
Share on FacebookEmail this to someoneTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Ce parere ai?

comentarii